Monday, June 15, 2009

RUMAH IMPIANKU....



Ini adalah rumah impian aku..terima kasih banyak-banyak kepada En.Amirrudin a.k.a NGekOP kerana sudi membuat lakaran kepada aku secara percuma ( harga biasa xkurang dari RM3k untuk lakaran sahaja.sesiapa berminat boleh hubungi En.Amir (0129452389) promote nie kop)..hehe.Sekarang nie aku dah merancang kos untuk pembinaan rumah ni dan kosnya lebih kurang RM250k ( tu pun harga saudara mara je sbb syarikat sepupu aku yg akn menjalankan kerja pembinaan rumah aku).Rumah ni akan dibina diatas tapak asal rumah yag aku tinggal sekarang..sebenarnya aku nk renovate je rumah aku sekarang tp sepupu aku cakap kos renovate lbh kurang je dgn buat yg baru..jd aku ambil keputusan bt baru je senang..lagipun sepupu aku nk tolong dari segi tenaga kerja dan bahan-bahan penbinaan.Tp memandangkan keadaan ekonomi skrg , aku perlu merancang dengan teliti dari segi kos.Aku berharap dapat melaksanakan projek nie secepat mungkin (dalam 2-3 tahun nie kot)..Insyaallahhh...

No comments:

Post a Comment