Friday, August 27, 2010

Hmm.....

Setelah setahun aku tak aktif dalam dunia blogger nie,arini baru aku cek balik blog aku masih bernyawa ke tidak?haha..nampaknya masih ok lagi cuma kurang pengisian je.Ape yang membuatkan aku nak bergiat aktif balik dalam dunia blogger ni bila aku terbaca satu blog hasil kerja tangan "Mr.ZackZukhairi" yang amat menyegarkan minda.

Dan dari situla timbul minat aku untuk aktif balik dalam dunia blogger..haha.Berbalik kita pada mamat jambu yang bernama zackzukhairi tu, aku tersangatla gembira bila mentelaah hasil kerja tangan beliau.Zack seorang yang sangat kreatif dalam hasil kerja tangan beliau,para peminat dunia blogger nie pasti tak jemu untuk menatapi hasil kerja tangan beliau.

Insyaallah..satu hari nanti aku nak juga berguru dengan budak jambu nie dalam menghasil blog yang hebat tapi sudikan beliau untuk mengajar aku ni yang memang kurang ajaran dalam dunia blogger nie...wahaha.

Aku nak ucapankan "selamat maju jaya kepada zackzukhairi" itu pun kalu dia terbaca blog aku yang tak seberapa...

1 comment: